دارالترجمه رسمی پارسیس

دارالترجمه رسمی پارسیس با خدمات آنلاین ترجمه تخصصی زبان های انگلیسی ,چینی؛دانمارکی؛عربی؛ترکی و غیره

دارالترجمه رسمی پارسیس

دارالترجمه رسمی پارسیس با خدمات آنلاین ترجمه تخصصی زبان های انگلیسی ,چینی؛دانمارکی؛عربی؛ترکی و غیره

دارالترجمه رسمی پارسیس
دارالترجمه رسمی پارسیس جهت رفاه حال هموطنان عزیز و حذف سفرهای درون شهری و پذیرش ترجمه از سراسر جهان و انجام آن در حداقل زمان ممکن و با بهترین کیفیت و کمترین هزینه اقدام به برآورد قیمت بصورت اینترنتی و ارائه نمونه ترجمه قبل از دریافت هر گونه وجهی از سوی مشتری نموده است.
سایت اصلی دارالترجمه رسمی
https://parsistrans.com

۱ مطلب در مهر ۱۳۹۹ ثبت شده است

جمعه, ۲۵ مهر ۱۳۹۹، ۱۱:۴۰ ب.ظ

معرفی دارالترجمه درسا

دارالترجمه رسمی به‌عنوان یک مرکز فعال ترجمه در بیش از 60 زبان زنده دنیا است که قادر به ارائه خدمات هم به‌صورت رسمی و هم به‌صورت تخصصی خواهد بود. مرکز ترجمه درسا با نزدیک به بیش از 15 سال سابقه در امر ترجمه رسمی قادر است متون و مدارک هویتی شما را با در اختیار داشتن مترجم حضوری و رسمی به همراه تأییدات کاملاً قانونی و رسمی انجام دهد.

در دارالترجمه رسمی درسا چه خدماتی ارائه می‌گردد؟

برای انجام خدمات ترجمه زبان در این دارالترجمه خدمات ترجمه رسمی برای مدارک شناسنامه، کارت ملی، سند ازدواج و سایر مدارک از جمله ترجمه لیسانس و یا دانشنامه‌های دکتری توسط مترجم قسم‌خورده انجام خواهد شد. علاوه بر این خدمات ترجمه تخصصی در تمامی زمینه‌های تخصصی از جمله ترجمه کتاب و رمان‌های ادبی و علمی، ترجمه تخصصی رشته‌های دانشگاهی توسط مترجمان متخصص و نخبه انجام می‌گردد.

خدمات ارائه شده در دارالترجمه رسمی درسا در دارالترجمه درسا خدمات مختلفی از جمله ترجمه مقاله، ترجمه کتاب، ترجمه رسمی مدارک به‌تمامی زبان‌های تحت پوشش و ترجمه شفاهی و هم‌زمان توسط مترجمان نخبه انجام می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هرکدام از این خدمات با ما همراه باشید.

دارالترجمه

ترجمه مقاله به‌صورت تخصصی

ترجمه مقاله به‌عنوان یکی از ترجمه‌های تخصصی در رشته‌های علمی است. بسیاری از دانشجویان برای اینکه بتوانند مقالات خود را در سایت‌های ژورنال و معتبر نمایه‌سازی نمایند. نیاز به ترجمه تخصصی مقاله دارند تا بتوانند طبق خطی مشی سایت‌های انتشار مقاله آن را منتشر کنند. لازم به ذکر است مترجمان ما با تجربه و سابقه طولانی در امر نگارش و ترجمه مقاله isi می‌توانند این خدمات را به بهترین شکل ممکن ارائه دهند.

ترجمه کتاب به‌صورت تخصصی

خدمات ترجمه تخصصی کتاب نیز بایستی توسط مترجمان تخصصی انجام شود که سابقه کار با نگارش تخصصی کتاب خصوصاً ترجمه رمان‌های علمی و ادبیاتی را داشته باشند. آنها با استفاده از مهارت‌های اکتسابی می‌توانند نکات ظریف زبانی را به بهترین شکل ممکن برگردان نمایند.

ترجمه شفاهی توسط مترجمان هم‌زمان

ترجمه شفاهی نیز توسط مترجمان هم‌زمان و نخبه‌ای انجام می‌شود که می‌توانند در کسری از ثانیه صحبت‌های مخاطبین و گوینده را از زبان مبدأ به زبان مقصد ترجمه نمایند. ما در تیم دارالترجمه رسمی درسا این خدمات تحت عنوان ترجمه شفاهی در بیش از 60 زبان و گویش توسط مترجمان بومی انجام می‌دهیم. ترجمه مدارک ترجمه مدارک می‌تواند شامل ترجمه رسمی تمامی اسناد و مدارک هویتی شما باشد برای مثال اگر قصد تجارت و یا اقامت در کشور خارجی را دارید نیاز دارید تا مدارک خود را به‌صورت رسمی برای اخذ ویزا و یا اقامت به مترجم رسمی ارائه داده تا بر اساس قوانین جاری در هر کشوری اقدام ترجمه مدارک شما نماید.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ مهر ۹۹ ، ۲۳:۴۰
مهدی علی پور